Tuesday 23 October 2012

Tüdruk ja mina



Nii tihti loobume kasutamast oma mälu. Me lihtsalt ei taha meenutada. Korraga taipame, et ainuke asi, mis meil on, ongi mälu. Kasutagem seda, mis meil on.




Mingid teed viivad mind taas kirjutama. Paar päeva tagasi käisin poes, et osta natuke eluks vajaminevat ning kui ma kassa järjekorras seisin, ootasid minu ees ema koos oma väikese tütrega. Imearmas tüdruk ütles kõva ja selge häälega: „Ema, kui mina vanaks saan, siis ostan ma kogu oma raha eest ainult kommi!“. See pani mind alguses muigama, sest laste fantaasia on ehe ja aus. Siis kujutasin ette, milline see väike inimene on siis, kui ta on minuvanune või enamgi veel. Mida ta siis oma raha eest ostab? Riideid, raamatuid või käib oma raha eest peamiselt kinodes või teatrites? Ei tea, aga ikkagi anname lubadusi. Isegi siis, kui oleme vanemad. Ütleme selliseid asju, mille tõeksaamisest me midagi tegelikult arvata ei oska, vahel ei tahagi. Aga arvame siiski ja ütleme niisamuti. See on armas. Samas tuleb sõnadega ettevaatlik olla, sest me ei tea mitte kunagi, kui see võib lüüa elu teistpidi ringe tegema. Sõnal on jõud ja vaimul on võim. Nii me siis edasi kõndisimegi. Kommipakiga rõõmus tüdruk ja mõttessevajunud mina.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...