Saturday 13 October 2012

Seitse spektrivärvi

Juba paar päeva tagasi olen elanud muusikaelamuse lummuses. Kohalikus kirikus oli heategevuslik kontsert. Jätsin rutiinse elu selja taha ja suundusin keset nädalat koju, et nautida kiriku kirgastavas õhus vapustavat muusikat. Ma usun iga kord sellistel hetkedel natuke rohkem, et maailm ongi muusika ja armastus. Need kaks panevad mind tundma ja tunnetama õigel viisil. See ongi oluline.

Tõnis Mägi muusika paneb mind rohkem elu leidma ja avastama. Iseennast. Istusin esireas ja lasin endast seda kõike läbi. Vahel tuli pisar, vahel naeratus. Emotsioonid lasid mu end unustada iseendasse.


Tulid meelde kord loetud Tõnis Mägi soovitussõnad.

Kuldkalake ütles ka, et täidab kolm soovi. Minu omad on need. Esimene. Saage omavahel tihemini kokku. Mitte ainult matustel. Ärge ütelge, et pole aega. Aeg võib mõnikord olla ajatu. Teine. Ütelge oma sõpradele ja kallitele inimestele, et armastate neid. Enne kui hilja. Kolmas. Avage oma meel. Sest meel on justkui langevari. Ta töötab kõige paremini siis, kui ta on avatud. Selle viimase mõtte olen laenanud dalai-laamalt.


Adonai.
7 sulada võib üheks.
Vikerkaar on igaühes meist.
Teineteist

Adonai.
Hoidkem nagu spektririba,
mis võib ainsa sekundiga
kustuda.









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...