Saturday 14 January 2012

Mõtted saadavad teele

Ma usun, et armastust ongi võimalik toota siis, kui nähtamatud asjad muutuvad nähtavaks. Kuidas selleni jõuda? Tegelikult on see palju lihtsam, kui ma arvasin: käin sõbrannaga kohvikus, räägin kirjandusest, mõtlen ilusatest asjadest ja inimestest. Leian aega, et võtta kaasa väike tükk head kooki ja chai ning lihtsalt jalgu üle tooliserva kiigutades vaadata, kuidas inimesed minust mööduvad neid vahel tervitades. Nautida seda, et Tartu on ilus, väike ja heade mõtete linn! Süüa midagi maitsvat ja tervislikku, ilusalt kaunistatud. Tunda naudingut igast hetkest. Käia vahepeal lihtsalt jalutamas ning leida aega olla koos omadega. Elada rahulikult. Tunnetada. Vaadata ilusaid mõtteid ja ideid. Leida neid endas ka. Kuulata ja rääkida kunstist, filosoofiast, teatrist. Hoida seda tunnet, et ma ei lase ennast kõigutada, et ma olen ise. Ise koos teistega, kes on ilusad.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...