Thursday 6 October 2011

Eluvool

Olen alati imetlenud inimesi, kes oskavad elada momendis. Milline uskumatu jõud ja tugevus peab nende inimeste osaks saama, et olla lihtsalt siin ja praegu. Õnn ei peitugi nendes asjades, mis meist veel kaugel. Need ongi ju just need inimesed, kes mu ümber! Patt oleks tahta midagi rohkemat, sest hakkan kahtlema selle võimalikkuses. Elu on huvitav. Täis kogemusi, rõõmu, naeru, pettumusi; positiivset  ja negatiivset, kuid alati on selleks mingi põhjus, mingi tulemus, mis aja jooksul muutub kogemuseks. Viimaseks üksnes siis, kui oma tundeid analüüsida ja küsida, mis oli selle põhjus? Jah, elu on huvitav. Ja kui palju rikkamaks ma saan, mida rohkem ma seda endas hoian - oma õnnelikku elu nimelt. Ja mida rohkem ma tunnen seda, et õnn ongi ju see, mida ma juba oman, mitte see, mis (veel) tulemata on, siis seda kindlamana ma end tunnen. Seda tugevamana. Jah, kindlasti nii on.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...