Friday 9 January 2015

Aastast aastasse.



Blogisse kirjutamine on jäänud täielikku unarusse. Valetaksin, kui ütleksin, et põhjuseks on ajapuudus. Ei, aega on mul võrreldes varasemaga päris palju olnud. Jõuluaeg kulus mu hingele sajaprotsendiliselt ära. Sain natuke puhata, vaimselt. Jõulud olid see aasta teistmoodi, kuid mul on hea meel, et sain lihtsalt olla. Esimesel jõulupühal ärkasin üles ja vaatasin, kuidas väljas sadas paksu lund. Meil on akna all suur linnumaja, kus käis juba vilgas töö. Kõik teised veel magasid, mina võtsin oma teetassi ja jäin laua taha istuma. Sellel hetkel võtsin aasta 2014 enda jaoks kokku. Lõputult seiklusrohke oli ta. 

Eelmine aasta lubasin endale, et reisin rohkem. Käisin esimest korda ära Stockholmis – armusin sellesse linna. Seiklesime Riia linnas ühel hilistalve sombusel päeval. Sõitsin läbi tuhandeid kilomeetreid Eestis, nautisin sooje rabajärvi ja kasteseid hommikuid, Tartuffi soojas Tartus ja päikeseloojanguid oma koduaias, Pärnu kohvikuid ja õhtust järvevett. Sain 2014. aastal kätte oma esimese kõrghariduse ja astusin sammu, et saada varsti kätte järgmine. Olen praegu õiges kohas, kuigi süda sees karjub halvematel aegadel mulle vastu. Aga kui silmad ja südame lahti teen, siis saan aru, et see on minu koht. Aastas 2014 oli palju muusikat ja tantsu. Väga palju naeru ja uusi inimesi, vanad tutvused kasvatasid väärtus ja tõde juurde. Aasta lõpp tõi muret ka, aga sain aru, et koos tuleb vastu astuda. Elu on selline. 

Paar kuud juba täidan üht märkmikku. Kirjutan ennast ajalukku. Vastan iga päev ühele küsimusele. Viis aastat järjest. Igal õhtul avan raamatu ja otsa vaatab küsimus, mis just vajabki mu selja taha jäänud päeva. See on üks huvitav märkmik, ta on minu oma. 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...