Tuesday 27 September 2011

Kas mõistus või süda?

Olen õppinud, et maailmas võib toimida erinevalt - südame ja mõistusega. Mõlemal juhul võib toiming veaks osutuda. Nii peabki leidma viisi, kus südametunnistus jääks puhtaks ja meel avatuks. Ennast pidasin ma alati rohkem mõistuseinimeseks. Polnud kunagi aru saanud, miks peaks minema kaasa ettearvamatute ja salakavalate tegudega. Kaalusin ja mõtlesin kaua, kuidas ja milliselt ma käituma peaksin. Nüüd ei oska enam end kuskile klassifitseerida. Elu on toonud mind maailma, kus on kõike - nii südametukseid kui ka mõistusehäält. Õnnelik olen ma küll, kuna ma olen leidnud enda ümber head inimesed. Need, kes on kvalitiivsed ja armastavad maailma südamega. Nagu minagi - seda olen ma nende kaudu omandanud. Aitäh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...