Saturday 15 March 2014

Need elu suured pisiasjad

Iga päev elust täiendab mind. Muudab mind paremaks ja rikkamaks. Kõik need inimesed, paigad, raamatud, muusika, sündmused jms. Tahan neid teiega jagada, sest maailmas on nii palju ilusat. Need on mu elu suured pisiasjad.

Tartu Loodusmaja
Eile oli emakeelepäev. Vaatasin neid inimesi, kes emakeeleolümpiaadi tegid, hindasin nende töid, kuid selle kõige kõrvalt sain aru, et hindan ühtmoodi kõrgelt nende armastust ja austust eesti keele vastu. Lõpuks kohtusime nendega Tartu Loodusmajas. Ma polnud seal kunagi käinud, läksin lihtsalt niisama, ilma mingite suurte ootusteta, kuigi maja nimi ise oli põnev - LOODUSmaja! Sisenedes jäin kõike seda suu ammuli vaatama. See on tõeline paradiis! Maja välimus oli juba omapärane, eriti seest. Suur aed, loomakesed, puitseinad... Maja, kus armastatakse loomi, loodust, lapsi, loovust, Eestimaad. Koht, kuhu kindlasti tagasi minna. Imeline paik imeliste inimestega.








Blogi: "Fabritseeritud aktid"
Inimene, kes päästab maailma. Ausalt. Mulle oli juba varem raamatupoes jäänud silma raamat "Ideid maailma päästmiseks". Nüüd jõudsin ka blogini. Kui tahate teada, kuidas kartulitempliga patjadele mustreid trükkida, maskuliinset (või hoopis pitsilist!) lampi ehitada, kaarte valmistada või lihtsalt ilusaid fotosid vaadata, siis on see just teie koht! Seal on nii palju ilusat!

RUMI luuleraamat (tõlkinud Doris Kareva)
Rumi on 13. sajandi pärsia luuletaja ja teoloog. Nüüd on tema looming astunud meile sammu lähemale tänu Doris Karevale. Ilusas punapitsilise kaantega raamatu vahel. Ma arvan, et inimene, kes suudab oma loominguga, mille sünd ulatub nii kaugesse minevikku, ikka veel kõnetada tänase päeva inimest, on suure hinge, võimu ja südamega olnud. Ta on igavene.

Ma tõusen ja see üks mina
saab korraga sajaks minaks.

Nad ütlevad, et ma tiirlen su ümber.
Mis rumalus. Tiirlen ma ümber enese.

(Rumi)






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...