Saturday 5 July 2014

Oma silmade sinimustvalgega....

Minu selle aasta suvi on nüüd käes. Ametlikult, hingeliselt, tunnetuslikult. Natuke liiga vihmane on ta siiani olnud. Vahel on tunne, et käes oleks kui sügis. Alles see oli, kui väljas tundsin sügisomast kõdulõhna, mis pani igatsema villakampsunit ja küünlavalgust, lõputuid jalutuskäike metsas ja igikestvat igatsust millegi uue järele. Sügisele on veel vara mõelda - praegu on suvi. Ootan suure rahutusega neid kuldkollaseid, viljapõllusäraga kaunistatud suveõhtuid ja kastepiisapärliteis hommikuid. Praegu olen neid üksnes harva tunda saanud, aga ma tean, et varsti on see aeg käes. Olen põgenenud taas koju, maale. Kodupargis on hein ammu niitmata - vihma pärast. Selle üle saan ma ainult õnnelik olla. Kui palju ilusaid värve hein endas peidab! Kui palju lilli ja linde seal endale kodu on leidud. Ma arvan, et nii peabki olema. Natuke rohkem looduse moodi.

Ma tean, et nüüd ei ole see aeg enam kaugel, kui saan teha aias palju tööd. Tunda end päikesevalguses asjalikuna. Tunda, et mind vajatakse. Õhtul vaatan peeglist oma natuke liiga palju päikest saanud minapilti - neid õhetavaid põski ja naerunägu ja olen tänulik. Panen enda jaoks selga mõne ilusama kleidi, katan endale välja selle kõige suurema ja väärikalt vana õunapuu alla laua. Laotan suvetuules kuivanud ja päikeselõhnalise laudlina puidust lauale, otsin välja serviisi ja söön enda tehtud sööki, joon teed ja kuulan linnulaulu. See ongi elu, mis mind äratab.

Puuduta mind oma tulise palgega
nii et on ilus ja valus.
Oma silmade sinimustvalgega
puuduta veel, ma palun.

Kas tunned kuis meile ikka on lahti
kõige kõrgemad taeva teed,
kui tuleme kokku,
kui leiame mahti,
jätame vaevad ja laulame.

Rüüpa mu elust januse sõõmuga,
kõige kaunimad ajad.
Puudutan Sind oma rahu ja rõõmuga
nõnda palju kui vajad.

Puuduta mind oma headuse väega,
ainsaga, millel on väärtust.
Õnnista oma sileda käega
minu karedat saatust.

Puuduta mind oma tulise palgega
nii et on ilus ja valus.
Oma silmade sinimustvalgega,
puuduta veel, ma palun.


(K. Ehin)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...