Tuesday 29 January 2013

Kui naasen kord, siis...

Tagasitulek

Kui saabun siia tagasi, unustan
peaaegu kõik muu. Vaid vari jääb
linnadest, kus olen käinud
ja vahel ka armastanud:
kuutõbine Veneetsia, öövirge Tromsö;
vaid vari neist paigust,
mis tookord tähendasid kõike.
Kui saabun siia tagasi,
vaatab mulle otsa pime unistus,
see mõte, et mis oleks küll olnud,
kui oleksin elanud kogu elu siin
kahvatu ja kõrge roostiku varjus
ega mõelnud muust kui et
kuidas päästa hein niidult,
kuidas hoida paat eemal tormi
tõusuveest, kuidas õhtul
tõsta valget ürdilina õuelt sauna ja
hoida vihmaveetünnid räästaste all
valmis. Tunda millestki puudust
on sama hea, kui jätta end millestki ilma.
Päralejõudmine on päralejäämine.
Kõik on sosin ranna hallides kivides,
leppimine ebatäiusega,
mis kedagi ei õilista,
või lootus teha midagi, mida sa tead,
et sa tegelikult ei suuda.

Mathura
Tulen kord tagasi ja olen siis rohkem.

2 comments:

  1. Ajasid mu nutma Teele!
    Nii siiras. Ma tõesti loodan, et kõik läheb super hästi seal ja tea, et elan kogu südamest sinu kogemustepagasi kasvatamisele kaasa!!

    Ole tubli,
    Egelt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sulle ka palju rõõmu ja sära igasse päeva!
      Teele

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...